Professional Pedagogy for TVET
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Professional Pedagogy for TVET by Title
Results Per Page
Sort Options
-
ItemИзучение сложноподчиненных предложений русского языка в армянской школе( 1974) Мелик-Нубарова Джульетта Георгиевна
-
ItemКонцепция формирования системы совершенствования профессиональных компетенций учителей русского языка в РА(ЕРЕВАНСКИЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ УНИВЕРСИТЕТ ЯЗЫКОВ И СОЦИАЛЬНЫХ НАУК ИМ В. БРЮСОВА, 2015) Таткало Нина Игоревна
-
ItemНаучные основы и практическая организация обучения грамматике русского языка в начальной армянской школе (1 класс )( 1982) Шахкамян Гаяне Гегамовна
-
ItemНаучные основы создания и использования звуковых пособий по русскому языку для IV-VI классов армянской школы( 1979) Мосесова Мария Александровна
-
ItemТеоретические основы профессионально-ориентированного обучения русскому языку на основе сопоставительно-типологического анализа языкового материала (на филологических факультетах)(Арм. гос. педагогический университет им. Х. Абовяна, 2012) Саркисян Инна Робертовна
-
ItemԲուհերում տնտեսագիտական առարկաների դասավանդման ընդհանուր դիդակտիկական հիմունքները(Երևանի պետական համալսարան, 2012) Պետրոսյան Հրայր ՀայկիՀայաստանյան բարձրագույն մասնագիտական կրթության (ԲՄԿ) արդիականացման հայեցակարգին համապատասխան կրթական քաղաքականության հիմնական խնդիրը կրթության պատշաճ մակարդակի ապահովումն է կրթության հիմնարար հիմքերի պահպանման և հասարակության, պետության ու անձի առաջընթաց ու հրատապ պահանջներին և պահանջմունքներին համապատասխան / Теоретические представления дидактики современного высшего профессионального образования до сих пор противоречат педагогической практике, которые в основном направлены на подготовку узких специалистов, в том числе по экономическим специальностям / Theoretical views of modern didactics of higher education are still inconsistent with teaching practices, which are mainly aimed at training single-functioned, in particular economic specialties. In the field of teaching economic subjects (PES) any fundamental pedagogical researches have not yet been carried out to create optimal model of teaching economic subjects
-
ItemԳերմաներեն մասնագիտական կողմնորոշման նվազագույն քերականության ընտրությունը և ուսուցման ռազմավարությունը / պատմագիտական նյութի հիման վրա /(ՀՀ ԿԳՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան, 2007) Լուլուկյան Սրբուհի Վաղարշակի
-
ItemԼիդերության հիմնախնդիրը մանկավարժության մեջ(ՀՀ ԿԳՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան, 2007) Շահվերդյան Անուշ ԱրտուշիԳիտատեխնիկական հեղափոխությունը, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների, գենետիկայի նվաճումների լայն կիրառմամբ, էապես մեծացրել է կյանքի տարբեր ոլորտների միջև փոխադարձ կախվածությունը, ինչպես նաև որոշումներ ընդունելու համար անհրաժեշտ տեղեկատվության ծավալները / Научно-техническая революция, развитие высоких технологий, существенно повысили взаимозависимость между разными сферами жизни, a также расширили обьем доступность информации, необходимой для принятия важных решений
-
ItemՄանկավարժական մասնագիտական կոմպետենտության զարգացման մեթոդաբանական հիմքերն ուսուցիչների վերապատրաստման դասընթացներում(ՀՀ ԿԳՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան, 2014) Արնաուդյան Անահիտ ՊետրոսիThe relevance of the research. In view of the fact that international relations are increasing, political and socioeconomic ties are becoming more democratic, new communication and information systems are being developed, science as well as production is becoming more international and language pluralingualism is flourishing, reforms in the educational system become inevitable