(Երևանի պետական համալսարան, 2012)
Պետրոսյան Հրայր Հայկի
Հայաստանյան բարձրագույն մասնագիտական կրթության (ԲՄԿ) արդիականացման հայեցակարգին համապատասխան կրթական քաղաքականության հիմնական խնդիրը կրթության պատշաճ մակարդակի ապահովումն է կրթության հիմնարար հիմքերի պահպանման և հասարակության, պետության ու անձի առաջընթաց ու հրատապ պահանջներին և պահանջմունքներին համապատասխան / Теоретические представления дидактики современного высшего профессионального образования до сих пор противоречат педагогической практике, которые в основном направлены на подготовку узких специалистов, в том числе по экономическим специальностям / Theoretical views of modern didactics of higher education are still inconsistent with teaching practices, which are mainly aimed at training single-functioned, in particular economic specialties. In the field of teaching economic subjects (PES) any fundamental pedagogical researches have not yet been carried out to create optimal model of teaching economic subjects